6004850500 |
Update EFL methodology within a competency-based curriculum and evaluation (Primary and Secondary) |
2019-2020 |
Curs. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
5/2/2020 - 31/5/2020 (30 hores) de 16:30h a 19:30h |
|
INS Joan Oró |
|
ctra. de Saragossa km. 464,2 (Lleida)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Formació i Desenvolupament Professional del Personal
|
| |
|
Activitat passada a format virtual, instrucció 3/2020 de 13 de març. COVID19 |
| |
Tipus activitat |
UEPS Update EFL methodology within a competency-based curriculum and evaluation (Primary and Secondary)
|
| |
Inscripció |
09/01/2020 - 19/01/2020 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
The main objective of our competency-based education is to enable our students to become full citizens and face future challenges. Skills such as creativity, problem solving, persistence or collaboration appear in the new horizon of our day to day basis thanks to a new key competency curriculum and a new concept of competency-based assessment and evaluation. You, as participants, will become more familiar with the new curriculum and will work collaboratively in order to design a learning unit according to the new competency-based curriculum. You will deep into the world of PBL, cooperative learning, Gamification...always incorporating ICT in a cross-curricular way.
This blended course will consist of 7 face to face 3-hour sessions and 5 on-line sessions.
|
| |
Objectius |
-Programar una unitat didàctica segons el nou curriculum competencial.
-Contribuir a la millora de la pràctica docent del professorat de llengua anglesa fomentant el treball per projectes.
-Actualitzar els coneixements cientifico-didàctics de l'àrea reflexionant sobre les metodologies amb enfocaments globalitzats.
-Conèixer estratègies per a la gestió i dinamització de l'aula com el treball col·laboratiu.
-Facilitar materials i recursos educatius pel professorat que facilitin la reflexió sobre l'enfocament competencial de l'aprenentatge.
-Fomentar el treball col·laboratiu entre docents del mateix i d'altres àmbits dins i fora del centre.
-Potenciar l'ús de les TIC en el procés d'ensenyament-aprenentatge de la llengua estrangera.
|
| |
Continguts |
Module 1: Introduction to Competency-based language teaching (CBLT) and assessment.
Our new curriculum , our new challenge, let's get familiar with it.
Module 2: Learner-centered methodologies.
Competency-based tasks, the beginning of everyhting...
PBL? Enquiry based learning?
Module 3: Diversity. You are not alone!!
Cooperative learning.
Module 4: Assessment. Assessment for, of and as learning.
Competency-based assessment.
Module 5: Assessment tools. Even more complicated???
Rubrics, rubrics, rubrics everywhere!!!
Module 6: Resources that enrich our competency-based classes
ICT How to make the most of it
Gamification vs Game-based learning
Flipped classroom. What? How? When?
Module 7:Learning Unit Showroom & Assessment
|
| |
Observacions |
El funcionament del procés d'inscripció i d'altres aspectes relacionats amb les activitats de formació es pot consultar a la pàgina d'informació
|
| |
Formador/a |
Montse Irún
|
| |
Avaluació |
1.Participants will be required to do a task or tasks per module related to the module content. Tasks must be uploaded in Odissea. All tasks must be completed to obtain the course certificate.
2.Design of a learning unit in groups.
|
| |
Requisits de certificació |
1.Minimum attendance: 80% of face to face hours.
2.Participants will be required to do a task or tasks per module related to the module content. Tasks must be uploaded in Odissea. All tasks must be completed to obtain the course certificate.
3.Design of a learning unit in groups.
|
| |
Persones destinatàries |
Formació adreçada a professorat d'anglès de Primària, ESO i BAT.
Requisits:
1. Disposar d'usuari XTEC actiu.
2. Haver certificat les activitats de formació adjudicades durant aquest curs acadèmic i l'anterior.
Criteris específics d’adjudicació. Les sol•licituds admeses s'ordenaran en funció de:
1.Nivell de llengua C2,C1,B2.
Si les acreditacions d’especialitat i/o nivell de llengua (C2 o C1) requerides a la convocatòria no consten a l’ATRI, caldrà omplir aquest FORMULARI dins del període de sol•licitud.
Consulteu: RESOLUCIÓ ENS/2480/2017, de 20 d’octubre
2. Vinculació al centre de treball 2.1. Propietari definitiu, provisional o contractat indefinit 2.2. Interí 2.3 Substitut
|
| |
E-mail |
formlle@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
05/02/2020 |
1630 |
1930 |
Sessió 2 |
dimecres |
19/02/2020 |
1630 |
1930 |
Sessió 3 |
dimecres |
04/03/2020 |
1630 |
1930 |
Sessió 4 |
dimecres |
18/03/2020 |
1630 |
1930 |
Sessió 5 |
dimecres |
01/04/2020 |
1630 |
1930 |
Sessió 6 |
dimecres |
22/04/2020 |
1630 |
1930 |
Sessió 7 |
dimecres |
06/05/2020 |
1630 |
1930 |
|
| |